ריו דה ז'ניירו

ריוּ דה ז'ניירוּ (בפורטוגזיתRio de Janeiroהיא בירתה של מדינת ריו דה ז'ניירו אשר בברזיל. היא שוכנת באזור הדרום-מזרחי של ברזיל, על שפת האוקיינוס האטלנטי, בחלק הדרומי של האזור הטרופי.
ריו היא היעד התיירותי העיקרי במחצית הדרומית של כדור הארץ. היא המטרופולין השני בברזיל (אחרי סאו פאולו
ריו היא העיר הברזילאית הידועה ביותר מחוץ לברזיל בשל אטרקציות מפורסמות בה, כגון חופי קופקבנה ואיפנמההר קורקובדו עליו שוכן פסל ישו הגואל (אשר הוכרז כאחד משבעת פלאי תבל החדשים), הרכבל של הר הסוכר, אצטדיון המרקנהמפרץ הגואנברה, ומצעד בתי הספר לסמבה הנערך בזמן הקרנבל. היא נבחרה לארח את שלבי הגמר של מונדיאל 2014, ואת אולימפיאדת 2016. תושבי העיר מכנים אותה לעתים קרובות "העיר המופלאה" (Cidade Maravilhosa) בשל יופייה הטבעי, הכולל צוקים מיוערים העולים בתלילות לגבהים של מאות מטרים, איים טרופיים, חופים לבנים, ומפרצים רחבים. הדימוי החיובי של העיר גם כולל את אופי תושביה, הנתפסים כרגועים ושמחים רוב הזמן, גם העניים שביניהם.
ריו דה ז'נרו נחשבת לעיר היפה ביותר ברחבי ברזיל והמתויירת ביותר בדרום אמריקה
זוהי עיר שמשולבים בה הרים ונופים מדהימים לצד חופי ים יפיפיים, קרנבל של ריו שנחשב ליפה בעולם, יערות טרופיים, שכונות ציוריות, מבנים מודרניים, מסעדות מצוינות, חיי לילה ועוד המון המון דברים

 בריו יש את החופים היפים בעולם. בריו כ-40 קילומטר של חופים אשר מלאים באנשים בכל שעות היממה ואפילו בשעות הקטנות של הלילה. אפשר לראות המוני אדם משחקים כדורגל וכדורעף בחופים המוארים. החוף המפורסם בברזיל ובדרום אמריקה בכלל. רצועת חוף ענקית בשם קופאקאבנה, אלפי אנשים פוקדים את החוף בחודשי הקיץ, תוכלו למצוא כאן מקומיים המתפרנסים ממכירת בגדים ותכשיטים.חופים נוספים הם איפנמה (Ipanema) לבלון שבו תוכלו למצוא מסעדות רבות ונחמדות ו בארה דה טיז'וקה ((Praia Barra da Tijuca).

צרו קשר למיספר הישראלי שלנו במחיר שיחה מקומית של בזק

טלפון: 03-7229339
שיחה בנלאומית לסוכנות נסיעות:
סוכנות נסיעות בתוך ארגנטינה: 43421187
אימייל: info@casazoola.com.ar
כתובת: מונטוידאו 149 קומה ראשונה משרד A
Montevideo 149 1 A

כל הזכויות שמורות | Casa Zoola 2016 ©

Please publish modules in offcanvas position.

צור קשר